Subject: FW: Andmete ja tehisintellekti valge raamat ning tehisintellekti ja andmete tegevuskavad
From: Tartu Ülikooli kantsler <[email-masked]>
To: "Ott Velsberg", "MKM info"
Cc: "Janne Susi-Kree" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Mar 2024 15:10:31 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tänan täiendavalt antud tähtaja eest. Oleme teadlikud ülikooli töötajate 
poolt antud tagasisidest ja palunud neil ka täiendava tähtaja jooksul 
kasutada võimalust esitada ettepanekuid. Käesolevaks hetkeks Tartu Ülikoolil 
andmete ja tehisintellekti valgele raamatule ning tehisintellekti ja andmete 
tegevuskavadele täiendavaid ettepanekuid lisada ei ole. Palume aga edaspidi 
tegevuskavade rakendamiseks vajalike meetmete, sh rahastusmeetmete 
väljatöötamise ringi kaasata kindlasti ka avalik-õiguslikud ülikoolid. Seda 
eriti valdkondades, mis puudutavad teadus- ja arendustegevust ning haridust.

Lugupidamisega

From: Ott Velsberg < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: kolmapäev, 28. veebruar 2024 10:01
To: Janne Susi-Kree < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Re: Andmete ja tehisintellekti valge raamat ning tehisintellekti ja 
andmete tegevuskavad

Tere, Janne!

Aitäh vastuse eest! Me kahjuks tähtaega ni kaugele lükata ei saa, aga kui 
olete endapoolt sisendi koondanud kokku, siis palun saatke. Ideaalis võiks 
tulla hiljemalt 8. märts. Jõuame veel siis sisendit arvesse võtta. Tean, et 
teil ülikoolist on mitmed ka juba otse jõudnud anda tagasisidet.

Lugupidamisega/Kind regards,
Ott Velsberg

Andmete juht / Government Chief Data Officer
Ministry of Economic Affairs and Communications
Republic of Estonia

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Work: +372 56 61 4194
Phone: +372 51 33 898
Skype: ott.velsberg
twitter @ottvelsberg

On 19. Feb 2024, at 16:55, Janne Susi-Kree <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Teile Tartu Ülikooli kantsleri kirja.

Lugupidamisega

Janne Susi-Kree

rektoraadi juhiabi (kantsler, akadeemiline sekretär)

Tartu Ülikool

+372 737 6500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ut.ee/> www.ut.ee

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, February 19, 2024 1:32 PM
To: Erika Parmas < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Signe 
Halikas < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: Andmete ja tehisintellekti valge raamat ning tehisintellekti ja 
andmete tegevuskavad

Tere

Edastan infomeilile saabunud Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium 
kirja.

Parimaga

Eve Reek

asjaajamiskorralduse spetsialist

kantselei

Tartu Ülikool

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 19. veebruar 2024 10:09
To: Riigikantselei < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Justiitsministeerium < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Kaitseministeerium < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; 
Kliimaministeerium < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Haridus- ja Teadusministeerium < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Regionaal- ja Põllumajandusministeerium < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Sotsiaalministeerium < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Siseministeerium < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; 
Kultuuriministeerium < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Rahandusministeerium 
< <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; 
Välisministeerium < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Tallinna Tehnikaülikool 
< <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Tallinna Ülikool < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Teaduste Akadeemia < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Väike- ja 
Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; 
Riigikogu Kantselei < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; E-riigi Akadeemia Sihtasutus < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Maaülikool < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti 
Tööandjate Keskliit < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Sihtasutus Eesti Teadusagentuur < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Linnade ja Valdade Liit < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Masinatööstuse Liit MTÜ < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Sihtasutus Eesti Inimõiguste Keskus 
< <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]; Eesti Maaülikool < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Startup Estonia 
< <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Open Knowledge 
Estonia < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Ettevõtluse ja Innovatsiooni 
Sihtasutus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; SA Tartu Teaduspark < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Sihtasutus Tallinna 
Teaduspark TEHNOPOL < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; 
Mittetulundusühing Asutajad < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Andmete ja tehisintellekti valge raamat ning tehisintellekti ja 
andmete tegevuskavad

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Andmete ja tehisintellekti valge raamat ning tehisintellekti ja 
andmete tegevuskavad

Registreerimise kuupäev: 19.02.2024

Registreerimise number: 9-1/474-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.mkm.ee/> http://www.mkm.ee

<Andmete_ja_tehisintellekti_valge_raamat_ning_tehisintellekti_ja_andmete_tegevuskavad_vastamiseks_tahtaja_pikendamine 
(1).asice>